Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip mažoms įmonėms uždirbti didelį pelną
Nuolaidos nesumuojamos
- Metai 2024
- Viršelis Kietas
- Puslapiai 576
- ISBN 9786094931147
Knygos „Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip mažoms įmonėms uždirbti didelį pelną“ aprašymas
Jay Conrad Levinson knyga „Partizaninis marketingas“ – rinkodaros vadovas transformavęs tradicinius reklamos metodus. Ši knyga įnešė revoliucinių pokyčių į marketingo sritį, atverdama naujas galimybes įvairioms įmonėms – nuo startuolių iki stambių korporacijų. J. C. Levinson pateikia išskirtinę rinkodaros strategiją, paremtą kūrybiškais sprendimais, leidžiančiais pasiekti maksimalių rezultatų su minimaliais resursais.
„Partizaninio marketingo“ esmė – gebėjimas kurti išskirtinę vertę be didžiulio biudžeto. J. C. Levinson siūlo alternatyvą brangioms tradicinėms reklamos kampanijoms ir skatina pasitelkti kūrybiškumą, asmeninius ryšius, socialinius tinklus bei nemokamus ar nebrangius reklamos kanalus. Autorius pabrėžia, kad efektyvi rinkodara priklauso ne nuo turimų lėšų, o nuo gebėjimo originaliai mąstyti.
Nors knyga parašyta prieš kelis dešimtmečius, Jay Conrad Levinson idėjos lengvai pritaikomos šiomis dienomis, kai socialiniai tinklai tampa puikiu partizaninio marketingo įrankiu, leidžiančiu greitai, efektyviai ir nebrangiai pasiekti tikslinę auditoriją.
Levinson pateikia daugiau nei 100 praktinių ir lengvai įgyvendinamų patarimų, kaip pasiekti didesnį poveikį su mažesniais ištekliais. Autorius pabrėžia, kad rinkodara – ne vienkartinis veiksmas, o ilgalaikė strategija, kurioje svarbu tegu ir nedidelės, tačiau kasdienės pastangos.
Knygoje taip pat rasite strateginių patarimų, kaip sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą. Autorius ragina atidžiai stebėti rinkos tendencijas ir konkurentus, tačiau svarbiausia – išnaudoti savo unikalumą ir kūrybiškumą. Šis požiūris neapsiriboja mažą biudžetą turinčiomis įmonėmis – knygos idėjas sėkmingai pritaikys tiek pradedantieji, tiek dideli verslo žaidėjai.
Jay Conrad Levinson – vienas įtakingiausių rinkodaros specialistų, formavusių naują požiūrį į verslo reklamą ir marketingą. Jo sukurta „partizaninio marketingo“ koncepcija tapo esmine smulkiojo ir vidutinio verslo sėkmės strategija visame pasaulyje. Levinson dirbo su tokiais tarptautiniais prekių ženklais, kaip „Coca-Cola“, „Pepsi“ bei „Procter & Gamble“, dėstė rinkodarą prestižiniuose universitetuose. Jis yra daugiau nei 30 knygų, išverstų į daugybę kalbų, autorius. „Partizaninis marketingas“ išlieka jo svarbiausiu ir labiausiai cituojamu kūriniu, skirtu visiems, siekiantiems įgyti konkurencinį pranašumą modernioje rinkodaros aplinkoje.
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Vilnius
Kaunas
Panevėžys
Jums taip pat gali patikti
Matthew Pollard, Derek Lewis
Turime sandėlyje
J.K. Rowling
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Tomas Misiukonis, Almanta Jakštaitė - Vinkuvienė
Turime sandėlyje
Mažvydas Jastramskis
Turime sandėlyje
Scott H. Young
Turime sandėlyje
Ben Horowitz
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Meik Wiking
Turime sandėlyje
Otfried Preußler
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Tomas Misiukonis, Viktorija Matusevičiūtė, Mindaugas Grajauskas
Turime sandėlyje
J.K. Rowling, Jim Kay
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Reed Hastings, Erin Meyer
Turime sandėlyje
Natalija Zubareva
Turime sandėlyje
Matthew Pollard, Derek Lewis
Turime sandėlyje
J.K. Rowling
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Tomas Misiukonis, Almanta Jakštaitė - Vinkuvienė
Turime sandėlyje
Mažvydas Jastramskis
Turime sandėlyje
Scott H. Young
Turime sandėlyje
Ben Horowitz
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Meik Wiking
Turime sandėlyje
Otfried Preußler
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Tomas Misiukonis, Viktorija Matusevičiūtė, Mindaugas Grajauskas
Turime sandėlyje